182 هکتار زمین در شاهرود و میامی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 182 هکتار زمین برای ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های شاهرود و میامی تامین شد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

img

امیر عمیدی روز دوشنبه اظهار داشت: هم اکنون ساخت هزار و 200 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با دستور استاندار در شرق استان سمنان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه حدود 100 میلیارد تومان از اعتبارات سفر آیت الله رئیسی به استان سمنان به صورت نقد به طرح های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان اختصاص یافت، افزود: به این ترتیب بزرگترین طرح در حوزه راه های استان به طول 25 کیلومتر در مسیر عباس آباد به کاهک با اعتباری بالغ بر 155 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اعتبار 560 میلیارد تومانی این اداره کل در سال 1400 از محل منابع ملی و استانی، یادآور شد: از این میزان 445 میلیارد تومان تخصیص یافت که به نسبت اعتبارات سال 99 با افزایش 300 درصدی همراه بود.

عمیدی با بیان اینکه از این مبلغ 355 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و 205 میلیارد تومان نیز استانی بود، تصریح کرد: علاوه بر این 81 میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی نیز برای تکمیل و ساخت راه های روستایی شاهرود و میامی هزینه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به پیگیری تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرها و روستاهای شاهرود و میامی اشاره کرد و ابراز داشت: در این راستا امسال در هفته دولت 14 طرح با اعتباری بالغ بر 226 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

عمیدی همچنین با بیان اینکه در سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شاهرود و میامی بخشی از کمبود اعتبارات راه و شهرسازی نیز جبران شد، افزود: در این سفر مجوز برگزاری مناقصه در حوزه راهداری به مبلغ 210 میلیارد تومان دریافت شد که این امر در چندسال گذشته بی سابقه بود.

وی به دریافت مجوز ماده 56 محور شاهرود - آزادشهر به مبلغ 200 میلیارد تومان اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش همکاران امیدواریم قطعه چهارم طرح به طول 11 کیلومتر که در دست اجراست تا پایان سال آماده روکش آسفالت شود و نیز تقاطع مجن که در این مسیر قراردارد برای تکمیل از این اعتبار بهره مند گردد.

اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به شهرستان های شاهرود و میامی خدمت رسانی می کند.

2050 کیلومتر راه در شرق استان سمنان وجود دارد که از این میزان هزار و 188 کیلومتر راه روستایی است.



182 هکتار زمین در شاهرود و میامی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شد

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.