2 هزار و 50 واحد از مسکن مهر شاهرود نیمه‌تمام است

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: از 2 هزار و 700 واحد نیمه‌تمام مسکن مهر شاهرود 650 طرح تکمیل و تحویل متقاضیان شد و 2 هزار و 50 واحد ناتمام است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

امیر عمیدی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار سمنان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، بیان کرد: مجموعا بالغ بر 2 هزار و 50 کیلومتر طول مسیر تحت نظارت اداره کل راه و شهر سازی شرق استان (شاهرود) است که از این میزان 299کیلومتر در قالب بزرگراه ، 300 کیلومتر مسیر فرعی و یکهزار و 183 کیلومتر نیز راه روستایی است.‌

وی ادامه داد: مهمترین مشکل جاده های تحت نظارت این اداره کل فقدان روکش آسفالت نزدیک به 48 درصد از راه‌ها است.

عمیدی اضافه کرد: از محل تبصره 14 ، مبلغ 810 میلیارد ریال مصوب شده است که با این اعتبار طرح‌های مهم شرق استان ساماندهی می‌شود و 330 میلیارد ریال از محل این تبصره، ابلاغ اعتبار شده که 140 میلیارد ریال از این‌مبلغ تخصیص یافته است‌.

وی اظهار داشت: طرح جاده ای میامی- جبلان‌- کلاته خیج ، جزو طرح های جهش تولید استان سمنان معرفی شد.‌

عمیدی تصریح کرد: طرح عباس آباد- کاهک به طول 30 کیلومتر به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان شناخته می‌شود که تا کنون پنج کیلومتر از این مسیر به بهره برداری رسید و بقیه این محور نیز 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 54 کیلومتر از طرح شاهرود به آزاد شهر در حوزه استان سمنان است که 38 کیلومتر از این طرح اجرا و برای 12 کیلومتر از 15 کیلومتر باقیمانده نیز عقد قرارداد شده است‌.



2 هزار و 50 واحد از مسکن مهر شاهرود نیمه‌تمام است

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.