رهاشدگی صنعت سیمان منجر به تعطیلی ساخت و ساز در کشور شد / قیمت بتن روزانه بالا می‌رود

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: توقف پروژه‌های ساخت و ساز زمینه بیکاری بخش اعظمی از نیروی کار کشور را به وجود آورده و این مسئله خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

سید مهدی هدایت، مدیرعامل شهر جدید پردیس با اشاره به این مسئله که کمبود سیمان آسیب بسیار بزرگی را به صنعت ساخت و ساز وارد آورده است، گفت: متاسفانه شاهد یک رهاشدگی در صنعت سیمان هستیم که با عدم نظارت بر بازار این کالای اساسی همراه شده و فشار بسیار زیادی را به صنعت ساختمان وارد کرده است.

مدیرعامل شهر جدید پردیس در بیان آسیب‌های گسترده رهاشدگی صنعت سیمان بیان کرد: فعالیت بسیاری از پروژه‌هایی ساخت و سازی کشور به دلیل نبود سیمان به تهدید جدی مواجه شده است و بخشی از این پروژه‌ها تعطیل شده‌اند.

قیمت بتن روزانه بالا می‌رود

وی با اشاره به اینکه قیمت بتن روزانه بالا می‌رود، ادامه داد: توقف پروژه‌های ساخت و ساز کشور زمینه بیکاری بخش اعظمی از نیروی کار کشور را به وجود آورده و این مسئله خسارات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

هدایت در بیان اینکه مسئله کمبود سیمان در اوج فصل کار قابل قبول نیست، تاکید کرد: از همه دست اندر کاران این حوزه تقاضا داریم زمینه بهبود شرایط تولید و توزیع سیمان را مهیا کرده و از این طریق نگرانی‌های گسترده به وجود آمده را مرتفع سازند.



رهاشدگی صنعت سیمان منجر به تعطیلی ساخت و ساز در کشور شد / قیمت بتن روزانه بالا می‌رود

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.