فردا عملیات اجرایی پروژه 7 هزار میلیارد تومانی مسکن ملی در بندرعباس آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی پروژه ساخت 10 هزار واحد مسکن ملی در بندر عباس کلنگ زنی می‌شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

img

مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از آغاز عملیات اجرایی تولید 10 هزار واحد مسکن در روز آینده خبر داد و گفت: فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی تولید 10 هزار مسکن در شهر بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه تولید و عرضه مسکن کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این 10 هزار واحد با اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد تومان احداث می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به مشخصات فنی این پروژه، بیان داشت: طرح تفصیلی اراضی 350 هکتاری شهر بندرعباس در سال 98 بنا به درخواست شرکت بازآفرینی شهری ایران تجدیدنظر و نهایتا با توجه به مصوبه تیر ماه سال 99 کمیسیون ماده 5 شهر بندرعباس، ظرفیت بارگذاری این اراضی در قالب 7 محله تا 10 هزار واحد مسکونی تصویب شد.

دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار درباره زمان اتمام این پروژه گفت: مدت قرارداد 48 ماهه است اما در تلاشیم تا زودتر از این زمان پروژه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری گردد.

عبوری ادامه داد: مساحت زیر بلوک های مسکونی 92 هکتار و مابقی (260 هکتار) به فضاهای عمومی، فضای سبز، معابر و خدمات زیربنایی و روبنایی اختصاص داده شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش پایانی این گفت وگو اظهار داشت: 1000 میلیارد تومان جهت طرح و ساخت فضاهای آموزشی، مسجد، فضاهای اداری، تجاری و انتظامی، ورزشگاه، خانه بهداشت، زیرساخت ها و فضاهای شهری، فضای سبز، پیاده راه و سایر فضاهای عمومی و خدماتی تخصیص داده شده است.



فردا عملیات اجرایی پروژه 7 هزار میلیارد تومانی مسکن ملی در بندرعباس آغاز می‌شود

دیدگاه ها   دیدگاه

هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.